מי אני?
נעים להכיר, אני הדס אדם
ואני עוזרת לסטודנטים להצליח וליהנות בתואר שלהם
והאמת, שגם בחיים 🙂
אני בוגרת מצטיינת של BA ו-MA, מומחית לאסטרטגיות למידה
ומרצה לשעבר באוניברסיטה,
ומפתחת השיטה הייחודית- "להצליח בתואר בקלות"
יש 2 דברים שאני הכי אוהבת לעשות:
1. ללמוד.
2. למצוא פתרונות ודרכים מגניבות להשיג מטרות, ואז להעביר את זה הלאה.
אבל זה לא תמיד היה ככה
כילדה היה לי קשה ללמוד.
לא הבנתי איך מתארגנים עם כל המטלות והרגשתי שכולם מסביבי יודעים מה לעשות ומבינים בקלות את החומר,
לא הבנתי איך מתארגנים עם כל המטלות והרגשתי שכולם מסביבי יודעים מה לעשות ומבינים בקלות את החומר,
ורק אני לא…
עד התיכון, נעזרתי הרבה בהורים שלי ובמורים פרטיים כדי לשרוד, ושנאתי ללמוד.
כמובן שזה לא השפיע רק על הציונים שלי,
אלא גם פגע בדימוי העצמי שלי ובתחושת המסוגלות.
בתיכון זכיתי לקבל קצת אסטרטגיות למידה, והתחלתי להרים את הראש מעל המים.
זה כאילו שקיבלתי כוחות על שפיזרו את הערפל שהייתי בו כל השנים
ולראשונה התחלתי להבין איך ללמוד ומה קורה פה
סיימתי בגרות מורחבת בהצטיינות,
וכבר בגיל 20, ישר אחרי הצבא התחלתי את התואר הראשון שלי,
אבל אז הבנתי שאם בתיכון עוד הצלחתי איכשהו לשרוד (ואפילו להצטיין בסוף) באוניברסיטה זה עולם אחר…
כמויות חומר פסיכיות, לכל מבחן יש הרבה יותר משקל
(כי הייתי חייבת להצטיין כדי להתקבל לתואר שני),
בגיל 20 גם עזבתי את הבית ושכרתי דירה,
אז הייתי צריכה לעבוד תוך כדי התואר,
והיה לי מאוד חשוב לשלב גם זוגיות, חברים, ספורט, טיולים
וכל הדברים שאהבתי תוך כדי,
והבנתי שאם לא אפתח שיטה להתמודד עם כל זה- אין לי סיכוי!
אז זה מה שעשיתי- התחלתי ללמוד בצורה עצמאית כל מה שיכולתי
על אסטרטגיות למידה, ניהול זמן, שינוי הרגלים והתפתחות אישית.
ופיתחתי לי שיטה לאיך להצטיין וגם לשלב את שאר החיים,
והכי חשוב מבחינתי-
ליהנות מהלמידה ולשמור על הסקרנות וההתלהבות איתן התחלתי את התואר.
בעזרת השיטה הזו סיימתי את התואר בהצטיינות,
התקבלתי לתואר השני שחלמתי עליו,
וכבר בגיל 30 נהייתי מרצה באוניברסיטה הפתוחה.
ותוך כדי התחלתי להעביר את השיטה הזו הלאה והתוצאות היו מטורפות!
בעזרת השיטה הייחודית שפיתחתי (והרבה אכפתיות ורצון לעזור) עזרתי כבר לאלפי סטודנטים לעבור ממצב של סבל בתואר,
מחשבות על פרישה וציונים מבאסים,
למצב של הצטיינות, הנאה מהלמידה ומהתואר,
ופינוי זמן למה שחשוב להם מעבר ללמידה.
זכיתי ללוות סטודנטים מכל התארים הקיימים ועם כל הקשיים, אתגרים ומטרות שיש!
סטודנטים עם לקויות למידה, קשיי קשב וריכוז, סטודנטים על סף פרישה,
ומהצד השני- סטודנטים עם ציונים טובים, שרוצים לשפר אפילו עוד את הציונים או להשיג אותם בפחות מאמצים, ולשלב עוד דברים תוך כדי התואר.
והתברר שזה פשוט מתכון מנצח- שברגע שמיישמים אותו חלומות מתגשמים!
השילוב הייחודי בין הכובעים המקצועיים השונים שלי,
איפשר לי לפתח שיטה ייחודית
שמאפשרת גם להשיג בהצלחה מטרות,
וגם (הכי חשוב) לשמור על איכות חיים וליהנות.
וזה מה שהייתי מאחלת לך 🙂
אז אם בא לך להשיג את זה- אשמח ללוות אותך לשם.