גם לכם קורה שאתם נכנסים רק להציץ שנייה בוואטסאפ,
אבל אז נסחפים גם לאינסטגרם, פייסבוק, מייל…
ומפה לשם ה"שנייה הזאת" הופכת למלא זמן שטס
ושנאכל לכם על כלום?
סוף כל סוף יש שיטה שעובדת
לאיך להפסיק לקחת כל שנייה את הטלפון,
ולפנות כ-4 שעות ביום
שהיום נשרפות על שטויות!
גם אני הייתי שם-
לא מצליחים להתרכז יותר מכמה דקות בעבודה או בלימודים,
כי כל שנייה היד מחפשת את הנייד,
ואז כשהיא לוקחת אותו,
כל כך קשה לעצור!
ומפה לשם השנייה הצצה הזאת,
הפכה לרבע שעה של היסחפות
אחרי סתם שטויות,
והזמן שבו הייתם אמורים לסיים את המשימה פשוט טס!
ובלילה, כשאתם מבטיחים לעצמכם
שהפעם אתם הולכים לישון
בשעה נורמלית,
פתאום הטלפון כל כך קורץ…
ומפה לשם,
אתם עד אמצע הלילה
צופים בסרטונים ולא הולכים לישון,
ולמחרת קמים עייפים,
פחות מרוכזים ומבואסים על עצמכם.
אנחנו משתמשים בקובצי Cookies כדי להבטיח את חוויית הגלישה הטובה ביותר באתר שלנו. המשך שימוש באתר מעיד על הסכמתך לכך.