איזה יופי! 🙂

שמרת בהצלחה את מקומך בהדרכה
"הסמסטר המוצלח ביותר שלי"!
בעוד מספר דקות יישלח אליך למייל
הלינק שיכניס אותך להדרכה!

נתראה בשני (27.11) ב-19:30!

לא תהיה להדרכה הקלטה
ולא מתוכנן שידור חוזר!


**חשוב**

אם לא ראית את המייל תוך כמה דקות מההרשמה,

אז כדאי לבדוק בתיקיית הספאם או קידומי המכירות,

אם המייל הגיע לשם- חשוב להעבירו לתיקייה הראשית, או פשוט להשיב עליו "קיבלתי".

ההדרכה תתקיים אונליין בזום, אבל בגרסה מתקדמת

שבה לא רואים מי משתתף ורק המרצה רואה מה שאתם כותבים בצ'אט-

אז אפשר להרגיש הכי בנוח להשתתף 🙂

ואם חשוב לך לא לפספס את ההדרכה
(לצערנו יש סטודנטים שממש רוצים להגיע ופשוט מפספסים את המייל ברגע האמת)
אז זה הזמן להצטרף לקבוצת וואטסאפ שקטה שתדאג להזכיר לך

ועד שניפגש, לסטודנטים שלי יש משהו לספר לך...

אנחנו משתמשים בקובצי Cookies כדי להבטיח את חוויית הגלישה הטובה ביותר באתר שלנו. המשך שימוש באתר מעיד על הסכמתך לכך.