תודה שהשארת פנייה לגבי תוכנית הליווי!

במידה וישארו מקומות נשמח לחזור אליך

ועד אז הנה תשובות לשאלות
הכי נפוצות שאנחנו מקבלים
שאולי כבר יעזרו 🙂

חד-משמעית הדבר הכי חכם זה להתחיל עכשיו!
מה יותר חכם-  לעלות על כביש מהיר בלי שלמדתם לנהוג, לראות איך הולך ורק אחרי שיש חלילה תאונות ללמוד איך לנהוג? או ללמוד איך לנהוג ואז לעלות לבד על הכביש?

סטודנטים שלנו שמצטרפים לליווי שלנו לפני תחילת הלימודים או על הסמסטר הראשון, מהרגע הראשון יודעים בדיוק איך להתנהל חכם, ובזמן שכולם סביבם עדיין בשוק,
הם יודעים בדיוק איך ללמוד ואיך לשמור גם על זמן לעצמם ומצטיינים מהסמסטר הראשון!

בוודאי! אם בא לך לשדרג את הציונים וגם ליהנות מהתואר או שיש לך ציונים גבוהים, אבל היית רוצה להגיע אליהם בפחות מאמצים- חד משמעית זאת הדרך!

בנוסף, ממש חשוב להבין שהיכולת ללמוד ולנהל עומסים ולשמור על מוטיבציה וריכוז, אלו מיומנויות שחייבים אותם גם לאחרי התואר- לעבודה, להתפתחות האישית, לניהול החיים האישיים.

בהחלט! התוכנית מתאימה לכל תואר ולימודים שהם! היופי בשיטה הוא שהיא כמו לימודי נהיגה- כשלומדים נהיגה לא שואלים את המורה אם נוכל אח"כ לנהוג על סוברו, או על טויוטה או על כביש החוף, נכון? אותו הדבר כאן! מדובר בשיטה לאיך ללמוד כל חומר שהוא, איך להתנהל חכם ומאוזן בכל עומס ותואר שהוא ואיך להצטיין בכל מבחן שהוא.

ישנם בתוכנית גם כלים שפותחו במיוחד ללימודים בקורסים ריאליים, וכיום כ-60% מהסטודנטים בתוכנית הם מלימודי הנדסה ותארים ריאליים והם מגיעים להישגים מטורפים בזמן מאוד קצר.אניא

בדיוק כאן נכנס הליווי האישי- אנחנו מלוות אותך יד ביד ועוזרות לך לשלב את התוכנית עם הלו"ז והאילוצים האישיים שלך, כך שאין מצב לדחות 😉

ויותר מזה, מהרגע הראשון תראו שהשקעת הזמן בתוכנית היא כיפית, היא מרימה את המוטיבציה וההתלהבות ללמוד ובנוסף לכלים הפרקטיים- היא משתלמת בענק ומחזירה את עצמה פי מיליון, כי אתם מבינים איך להתנהל ביעילות, לזהות מה באמת העיקר ולהספיק אותו בעשירית מהזמן והמאמצים שהספקתם קודם. אז לא לדאוג 😉

חד משמעית כן!
ודווקא בגלל שיש לך יותר אתגרים מלסטודנט הממוצע- זאת תוכנית חובה עבורך!

בתוכנית לומדים כלים לאיך להתמודד עם הקשיים בלמידה 
ומבינים לעומק למה הקשב בורח כל הזמן ואיך לטפל בשורש הבעיה,
ולא רק לכסות אותה בתרופות, שגם יכולות להביא לתופעות לוואי קשות ותלות לא נעימה,
 וגם לא באמת פותרות את הבעיה, כי גם אם תצליחו לשבת עכשיו ולהתרכז-
מה עושים? איך ניגשים לחומר? איך לומדים? אין פה פתרון אמיתי, מבינים?

בתוכנית תקבלו את הפתרון האמיתי והליווי האישי כדי שתוכלו ליישם אותו
ולהצטיין למרות האתגרים!

אם לא התנתקת לחלוטין מהלימודים ויש לך איזושהי אפשרות להמשיך עם הסמסטר, אז בהחלט כן!
יש לנו המון סטודנטים בליווי שהם מילואימניקים, 
ואנחנו עוזרות להם לשלב את הלימודים עם הלו"ז המאתגר והאתגרים הנוספים שנוצרים
וממש עוזרות להם להציל את הסמסטר ולשמור על ציונים גבוהים ושפיות.

בהחלט! ויש לנו לא מעט סטודנטים מחו"ל!
בעזרת הפורמט הייחודי של התוכנית, ניתן לעבור אותה בקלות מכל מקום בעולם!
השיעורים זמינים לצפייה מכל מקום, הליווי האישי ניתן בוואטסאפ
מפגשי היישום וההטמעה מועברים בזום (ויש הקלטה)
ואפילו את מדריך התוכנית אנחנו שולחים עד אליכם 😉

והאמת שלסטודנטים בחו"ל אפילו עוד יותר חשוב להצטרף לתוכנית,
כי בנוסף לאתגרים שלסטודנט הממוצע יש, הם צריכים להתמודד גם עם שפה זרה,
מנטליות זרה, סביבה שונה ולפעמים מצומצמת יותר חברתית,
ולכן הליווי האישי מאוד משמעותי עבורם!

ברור! מכינה זה זמן אידיאלי להצטרף!
כך אפשר ללמוד את השיטה "ולהתגלח" על המכינה,
כי יש בה פחות עומס ביחס לתואר,

ואז גם מצטיינים במכינה ומתקבלים לתואר
וגם מגיעים לתואר כשכבר שולטים בשיטה,
וכשהעומס עולה, בזכות השיטה אפשר לצלוח אותו ממש בקלות
ולהצטיין מהסמסטר הראשון בתואר!

דבר ראשון, בליווי האישי נעזור לך לשלב את התוכנית בתוך הלו"ז האישי שלך הכי בקלילות (זאת המומחיות שלנו ;),
ומהר מאוד מגלים שזו השקעת זמן שרק מוסיפה מוטיבציה ואנרגיה.

דבר שני, דווקא בגלל שהסמסטר שלך עמוס-
חשוב שיהיו לך את הכלים והשיטה המוכחת לעמוד בעומס
ולהצטיין בו, בלי לאבד את עצמך בדרך ובלי לסבול.

מגיעים אלינו סטודנטים עם 12 קורסים בסמסטר, שעובדים תוך כדי
ולפעמים אפילו עם ילדים, ואנחנו עוזרות להם להבין
איך מנהלים את כל זה, מגיעים לתוצאות הכי גבוהות,
והכי חשוב- שומרים על שפיות ונהנים מהדרך 🙂

תכננת להתחיל תואר? יש איזשהו קורס או לימודים שהיית רוצה לעשות? יש לך קריירה שחשוב לך להתפתח בה?
אם ענית על אחת מהתשובות כן- אז כדאי מאוד להצטרף לתוכנית!

לימודים זה משהו שאנחנו עושים כל החיים, לא רק במסגרת תואר
והתוכנית מראה איך אפשר ללמוד ולהתמחות בכל דבר שרוצים
ואיך לעשות את זה בכיף, לנהל חכם עומסים, להיות בהספקים גבוהים ולשמור על ריכוז ומוטיבציה,
כך שכמו שכל הסטודנטים שלי יעידו- אלו כלים לחיים, שהם הרבה מעבר לתואר.

מתאימה מאוד! המומחיות שלנו היא בלגלות לכם איך משלבים בהצלחה עם הלימודים עוד דברים (עבודה, ספורט, זוגיות, תחביבים וכו') ואיך להיות הכי יעילים- גם בעבודה וגם בלימודים, כדי שתוכלו להצליח במקסימום בשניהם, בלי לשחוק את עצמכם, ותוכלו לשמור על איזון והכי חשוב- ליהנות מהדרך!

אם סגרנו לך את הפינה
ובא לך להצטרף אלינו
כבר עכשיו...

אם יש לך שאלות נוספות
אז במידה ויהיו עוד מקומות
ניצור מחר קשר ונשמח לעזור 🙂

יאללה, מגיע לך להגיע גם להצלחות האלו:

אנחנו משתמשים בקובצי Cookies כדי להבטיח את חוויית הגלישה הטובה ביותר באתר שלנו. המשך שימוש באתר מעיד על הסכמתך לכך.