איזה יופי! 🙂
המקום שלך בהדרכה שמור!

אני גאה בך שעשית צעד ראשון לסמסטר מוצלח ומאוזן!
ומצפה לפגוש אותך בלייב

בעוד מספר דקות יישלח אליך למייל הלינק שיכניס אותך להדרכה!

נתראה בראשון (12.4) ב-19:00!

לא תהיה להדרכה הקלטה
ולא מתוכנן הסמסטר שידור חוזר!

וזה הזמן לשים תזכורת ביומן
כדי לא לשכוח

**חשוב**

אם לא ראית את המייל-

אז כדאי לבדוק בתיקיית הספאם או קידומי המכירות

ושווה לעקוב אחרי המיילים
כי עד שנתראה אני אשלח לך למייל טיפים שווים
שכבר יעזרו לך להיכנס לפוקוס 🙂

ואם חשוב לך לא לפספס את ההדרכה
ובא לך לקבל ממני עוד תוכן שווה עד שנתראה-
אז זה הזמן להצטרף לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלי

ועד שניפגש, לסטודנטים שלי יש משהו לספר לך...

אנחנו משתמשים בקובצי Cookies כדי להבטיח את חוויית הגלישה הטובה ביותר באתר שלנו. המשך שימוש באתר מעיד על הסכמתך לכך.